Friday, September 26, 2008

New Home


Paper,
Basic Grey - Sugared

33 comments:

  1. Hij is weer prachtigggg zeg
    Tineke xx

    ReplyDelete
  2. Wat mooi geborduurd en zo ontzettend subtiel met die sleutel.
    Prachtige kaart.

    ReplyDelete
  3. Peet...this is so detailed, so beautiful and just out of this world! I so love everything that you create!

    ReplyDelete
  4. Wow! This card is stunning!!! Love all the stitching!

    ReplyDelete
  5. Wow, prachtig Peet, een kunstwerkje, gaaf!!

    ReplyDelete
  6. Het blijft me verbazen wat je kunt maken met alleen papier naald en draad. Geweldige kaart!

    groetjes, Nanda

    ReplyDelete
  7. wat mooiiiii wat heb jij fantacie.meis, hij is echt geweldig.
    liefs Riet.

    ReplyDelete
  8. In een vorige berichtje heb ik je al laten weten dat ik je kaart weer geweldig vind.
    Maar mag ik je nog wat vragen? Het papier dat je gebruikt bij je kaarten, is dat van een vel van 30,5 x 30,5 of van die kleine blokjes (15 x15)? Bij deze kaart heb je Basic Grey papier gebruikt (is 1 van mijn favorieten merken) maar komt dit van zo'n blokje of van een groot vel?

    groetjes, Nanda

    ReplyDelete
  9. Hij is weer gaaf Peet geweldig.

    ReplyDelete
  10. Ben hier al een tijdje aan het rondkijken...en wil steeds een reactie achterlaten maar zie dan dat eigenlijk alles al geschreven is...maar ik doe het toch want ik vind je creaties fantastisch..wat zijn ze super zeg...heel mooi gedaan...profiewerk hoor!!!
    alles past zo mooi bij elkaar en heeft een heel eigen stijl...geweldig..
    groetjes Francien.

    ReplyDelete
  11. O zeg, dit is weer geweldig! Heel gaaf zoals je die sleutel erin hebt verwerkt!

    ReplyDelete
  12. o wat een prachtige kaart is dit ook weer peet!!!!

    ReplyDelete
  13. Every detail is just perfect. It is truly beautiful!

    ReplyDelete
  14. Stunning card as ever Peet!
    Gorgeous details and the stitching is amazing!

    ReplyDelete
  15. machtig prachtige creaties maak jij zeg,een genot om naar te kijken.ik heb een award klaarstaan op mijn blog voor je.
    groetjes emilie

    ReplyDelete
  16. Hoi Nanda,
    Ik gebruik bijna altijd grote vellen. Ook bij deze kaart heb ik een groot vel gebruikt.
    Groetjes Peet

    ReplyDelete
  17. WOW~!! Gorgeous! I love the way you hand cut so much on your work... absolutely stunning!

    ReplyDelete
  18. wat maak je toch prachtige creatie's Peet!

    ReplyDelete
  19. Oh Peet wat een prachtige kaart

    ReplyDelete
  20. Heb weer genoten van je mooie nieuwe kaartjes!

    Hobbygroetjes,Willy

    ReplyDelete
  21. Fantastische kaart! Leuk papier ook, ik ga meteen kijken of ik ook ergens een velletje kan bemachtigen;)

    Groetjes Romy

    ReplyDelete
  22. Fantastische kaart! Leuk papier ook, ik ga meteen kijken of ik ook ergens een velletje kan bemachtigen;)

    Groetjes Romy

    ReplyDelete
  23. Ik vind dat je zo'n leuke blog hebt; ik heb de link meteen op mijn blog geplaatst.

    Groetjes Romy

    ReplyDelete
  24. Wat een gaaf.. supermooi kaartje weer Peet !!



    groetjes Diana

    ReplyDelete
  25. again the stitching is marvellous and i love how you have uded the border punch to create such a beautiful look!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...