Saturday, November 05, 2011

Published cards & Giveaway



Cards made using Eline's Winterhuis collection for the Dutch magazine,  HobbyHandig







  

Giveaway

For a change to win this beautiful Eline's Winterhuis "Jingle Bells"clear stamp set, just leave a comment on this post. I will draw one random winner on Sunday November 12th.



Van Eline mag ik deze prachtige Eline's Winterhuis "Jingle Bells" stempelset weggeven. laat een berichtje achter onder deze post, voor een kans op deze set.  Zondag 12 November kies ik een willekeurige winnaar.


103 comments:

  1. Heel leuk dat je dit weg mag geven en graag waag ik een kansje!!
    Mijn dochter is gek op alles wat met hertjes te maken heeft en ik maak graag kaartjes met hertjes en wat zouden we blij zijn met deze stempels.
    Grtjs Addy

    ReplyDelete
  2. Helaas heb ik geen Hobby Handig dus kan het niet van heel dichtbij allemaal bekijken. Maar wat ik hier boven zie is al om te watertanden en dan ook nog zo'n gave giveaway....daar doe ik heel graag aan mee Peet. Heel veel dank voor de kans die gave stempel te winnen.

    Fijn weekend, Irene

    ReplyDelete
  3. Wat mooi die gepubliceerde kaarten!
    Whow, de stempelset die je mag weggeven is echt super! Daar zou ik graag voor mee willen doen. Bedankt voor de kans om te winnen!
    Liefs, Mieke x

    ReplyDelete
  4. Wat leuk dat je in de Hobby Handig staat met je prachtige kaarten en dat je een stempelset mag weggeven! Daar doe ik graag aan mee!
    Groetjes Boukje.

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie "warme" kerstkaarten. Ik ben volgende week maandag jarig en deze super gave stempel-set zou wel een leuk cadeautje zijn. Dus ik doe graag mee met de give-away.

    Lieve groet,

    Marieke

    ReplyDelete
  6. So pleased for you, Peet, that your cards were published...and so well deserved:)

    ReplyDelete
  7. Love this set of stamps and I really need in it!
    Thanks for the chance to win)
    Hugs. Hlora.

    ReplyDelete
  8. Congrats on being published in a magazine..!!

    ReplyDelete
  9. Gefeliciteerd dat je kaarten in het blad staan.
    En wat een prachtige stempelset;-)

    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  10. Wat leuk dat jouw kaarten zijn gebruikt voor de Hobby Handig, ik heb geen abbonement maar altijd als mijn kids boeken uitzoeken bij de bieb dan plof ik met de Hobby Handig daar op de bank. Heerlijk. Goed excuus dus om een weekje eerder naar de bieb te gaan.

    En dat mooie stempelset ja daar wil ik wel een kansje voor wagen!

    ReplyDelete
  11. Prachtige kaarten die ze gepubliceerd hebben. Gefeliciteerd ermee. En wat is dat een mooie stempelset, die had ik nog niet gezien. Eerst hier een gokje wagen en anders zelf naar de winkel. Dankjewel voor de kans om 'm te winnen!

    ReplyDelete
  12. Gefeliciteerd! Altijd een genot te kijken naar uw kaarten. Bedankt voor de kans om deze postzegels te winnen)

    ReplyDelete
  13. Gefeliciteerd! Altijd een genot te kijken naar uw kaarten. Bedankt voor de kans om deze postzegels te winnen)

    ReplyDelete
  14. Wat staan de kaarten prachtig in Hobby Handig Peet. Gefeliciteerd. En terecht want je maakt zulke geweldige creaties met jouw eigen stijl.
    Natuurlijk wil ik graag een kansje wagen voor deze mooie stempelset. Super. Zijn heel mooie kaarten mee te maken.
    Fijn weekend en lieve groetjes
    Marja

    ReplyDelete
  15. Oh! To be published!! Your work is just beautiful...Always!! I so enjoy seeing when you have something new posted... it's such a treat!
    Thanks for the chanch to win the lovely stamps...Wow!

    ReplyDelete
  16. het is een heel leuke stepel en us doe ik graag mee,heel mooie kaarten ook in het magazine
    groetjes
    marie-anne

    ReplyDelete
  17. Wat moet 't heerlijk zijn om je eigen creaties terug te zien in blad, dat duizenden andere creatievelingen lezen! Proficiat Peet!
    Groetjes, Shirley
    p.s. Superleuke stempel..

    ReplyDelete
  18. Ook deze keer weer erg mooie kaarten! Ben niet anders van je gewend...!
    Ik maak graag een kansje op deze geweldige give-away!

    Groetjes Hanneke

    ReplyDelete
  19. Wow , great to know that your cards are published !Love them.
    Love the Jingle bells clear stamps!Hope to win them!Thanks for the chance to win it!
    Hugs
    Doreen

    ReplyDelete
  20. wonderful cards thanks for the chance to win this great stamp set.

    ReplyDelete
  21. Wow - you could do a lot of different things will all these stamps - as evidenced by your wonderful samples. Beautiful cards Peete - I am especially in love with the purple elf...
    Lura

    ReplyDelete
  22. Congratulations on being published - your work is inspirational :)
    Thank you so much for the chance to win this beautiful stamp.set x

    ReplyDelete
  23. WOW! Congrats on being published in a magazine!!! Thanks for the chance to win! :-)

    ReplyDelete
  24. вау, поздравляю с публикацией!!! )

    ReplyDelete
  25. Wat een leuke stempelset mag je weggeven zeg!!
    proficiat met je publicatie!!
    Je maakt dan ook bijzondere kaarten .
    Prettig weekend
    Magda

    ReplyDelete
  26. Wat een gave kaarten heb je gemaakt voor het magazine! Je werk ziet er altijd zooo verzorgd uit!

    ReplyDelete
  27. Hi Peet,
    your side is so ispirational and i like your works!
    Thank you so much for the chance to win this stamp set.

    ReplyDelete
  28. Prachtige kaarten,wat leuk dat jouw kaarten in de hobbyhandig staan.
    Jouw kaarten zien er altijd super uit en dus verdienen ze een plaatsje in de HH.
    Nog veel creatief plezier.

    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    ReplyDelete
  29. Amazing Candy. Thank you for the chance to win :) xx Aluna

    ReplyDelete
  30. Thanks for the chance to win! I would love to win these beautiful stamps!

    ReplyDelete
  31. Het zijn prachtige kaarten !!!
    Leuk dat je een stempel mag weggeven. Ik wil wel een gokje wagen.

    Mieke

    ReplyDelete
  32. Hello Peet........just stopping by as I always do to marvel at your amazing cards! You never disappoint me, and always manage to inspire me! Thank you for sharing with all of us, and also the opportunity to win a prize, you're awesome! Teresa*

    ReplyDelete
  33. Congrats on beeing published.
    Thanks for the chance to win such a great set of stamps.

    ReplyDelete
  34. Het zijn geweldige kaarten zoals gewoonlijk! Vooral de kaart met de krans en het uiltje is echt een eye catcher!
    Groetjes Alie

    ReplyDelete
  35. Geweldige kerstideen Peet
    Ik waag een gokje

    ReplyDelete
  36. Gefeliciteerd met je publicatie in de Hobby Handig. Leuke give-away. Ik doe graag mee met deze kans.

    Jolanda

    ReplyDelete
  37. It comes as absolutely no surprise to learn you've been published. Your work is exquisite. I'm thrilled to have stumbled upon your blog. Simply delightful! Congratulations.

    ReplyDelete
  38. Congratulations!
    Your cards are so beautiful that deserve to be published in the magazine!

    ReplyDelete
  39. Hoi Peet, ik heb de nieuwe Hobby Handig nog niet in de winkel zien liggen maar zal er volgende week nog eens naar zoeken, het artikel ziet er veelbelovend uit.
    De stempel set vind ik te gek dus wil ik graag een gokje wagen...
    Groetjes Ellen

    ReplyDelete
  40. Beautiful layout - what a super job on all of those cards. And, what a nice set of stamps...you turned them from pretty to wonderful!!

    ReplyDelete
  41. Congrats on being published, well deserved though.x

    ReplyDelete
  42. congratulations on being published
    thanks for the chance to win
    hugs chrissy o
    xx

    ReplyDelete
  43. hoi peet
    van harte gefeliciteerd met je publicatie in de hobby handig het is dan ook erg leuk/mooi!
    en dan nog zo mooi stempelvel weg mogen geven,nou ik geef mij heel graag daarvoor op!
    groetjes van corry

    ReplyDelete
  44. Het is toch niet te geloven dat deze prachtige stempels zomaar cadeau worden gegeven...
    Wat geweldig zeg ......ik wil wel mee doen.

    Groetjes Fia

    ReplyDelete
  45. Gongratulations! I like your cards!

    ReplyDelete
  46. Ja, wat een eer om in zo'n blad te mogen staan, mét nog wel de materialen van Eline's huis. Dat is aan jou wel toevertrouwd! Laat je ze ook nog eens op je blog zien, zodat we ze nóg beter kunnen zien? want het ziet er prachtig uit! Geweldig!
    Groetjes cornelie

    ReplyDelete
  47. Ooo gave give away; ik wil graag meedoen ;-))

    ReplyDelete
  48. heey Peet, ik ga de schappen van m'n boekwinkel in de gaten houden hoor.
    Wat jij laat zien hier, ziet er in elk geval super uit!!

    ReplyDelete
  49. Congratulations! Your Cards are really beautiful!

    ReplyDelete
  50. Wauuu beautiful cards. Love to look at your side. It is so inspiring.

    ReplyDelete
  51. Congrats on being published...but I think all your cards should be published! They are all wonderful!

    ReplyDelete
  52. I keep your site on my bookmarks bar and visit often to see your lovely cards, new stamps and to be inspired to keep making cards. Your designs are not only pretty but also very unique in construction. Thank you for sharing your work.

    ReplyDelete
  53. Всё время слежу за вашим творчеством и восхищаюсь! Не могу упустить шанс поучаствовать в розыгрыше такого прекрасного Новогоднего штампа .

    ReplyDelete
  54. Hoi hoi Jij maakt heel mooie kaarten leuk dat ze in de hobbyhandig staan.Ik waag ook een kansje op de stempels.Gr.Nel

    ReplyDelete
  55. hej peet

    wow wat gaaf ! je staat gewoon weer in een blad ! i love your cards!! en super leuk je prijs! ik heb ze al dus ik hoef niet mee te dingen maar wilde wel je complimenteren met je kaarten. gefeliciterd.

    ReplyDelete
  56. Wow gaaf hoor peet dat je zo'n schitterende set mag weggeven graag waag ik een kansje. En ja je kaartjes wat valt daar nog over te zeggen zoals gewoonlijk zijn ze weer prachtig mooi. Zo leuk om ze in de hobbyhandig tegen te komen.

    ReplyDelete
  57. You make such lovely cards, congrats on getting your work published for more to see :)

    ReplyDelete
  58. Lijkt me leuk, je eigen kaarten terug te zien in een tijdschrift.. Mooie kaarten maak je!

    Ook lijkt het me leuk kans te maken op de mooi stempels!

    Groetjes tanja

    ReplyDelete
  59. Wat super leuk! Ik ben voor mijn moeder bezig om 60 kerstkaarten te maken, dus kan ze goed gebruiken. Ik heb ook de stempels van Eline's vorige boek en die gebruik ik heel veel.
    Helemaal leuk dus.

    Groetjes Maaike

    ReplyDelete
  60. wat een super mooie stempel.... en wat leuk om dat ook in een blad terug te zien.. echt super hoor
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. A wonderful clear stamp set, thank you for the chance to win! Hugs,
    Valentina

    ReplyDelete
  62. Great cards as always. Would love to win!!

    ReplyDelete
  63. Those cards are absolutely fabulous! Love all your creation & design!

    ReplyDelete
  64. Congrats on being published in a magazine..!!Great cards as always

    regards

    ReplyDelete
  65. Congrats on being published in a magazine..!!Great cards as always

    regards

    ReplyDelete
  66. Congrats on your publication, Peet! Thank you the chance of the giveaway!

    ReplyDelete
  67. Ziet er gaaf uit zeg in de HobbyHandig!
    En wat leuk dat je een give away wilt verloten... ik doe graag mee :)
    Thanks!

    Groetjes

    Vera

    ReplyDelete
  68. oh wat gaaf zeg, wie wil hier nu geen gok voor wagen, je zal het maar winnen!

    ReplyDelete
  69. Love your cards!
    Such a sweet stamp set. Thanks for the chance to win! :))

    ReplyDelete
  70. Blijft een goeie combi, jij en Eline!!! Hele mooie stempels zijn het, ik zou ze graag winnen:)

    ReplyDelete
  71. Hoi Petra,
    Wat leuk dat je in de Hobbyhandig staat! Je bent een inspratie bron voor velen...Ga vooral lekker door met je hobby, want je maakt geweldige kaarten!
    De stempelset is enig, wie wil deze nou niet winnen?!

    Groetjes,
    Katinka

    ReplyDelete
  72. Hallo Peet,
    Wat zijn ze weer prachtig, je kaarten! Gefeliciteerd met je twee mooie pagina's in de Hobbyhandig.
    Mij valt de kaart met de uil direct in het oog - heel leuk!!!
    De stempels van Eline zou ik graag willen winnen (-;
    Bedankt voor deze leuke give-away!
    Groetjes, Judith

    ReplyDelete
  73. Wie weet...ben benieuwd :-)

    ReplyDelete
  74. Wat een mooie stempels!
    Ik waag graag een kansje....
    Groetjes Jose'

    ReplyDelete
  75. Congratulations on being published in a magazine...and thanks to chance to win this beautiful stamps :)

    ReplyDelete
  76. Congratulations. The cards look great and so does the stamp set. Thank you.

    ReplyDelete
  77. Wat leuk dat je in de Hobby Handig staat met je prachtige kaarten en dat je een stempelset mag weggeven! Daar doe ik graag aan mee!

    ReplyDelete
  78. Congratulations on being published and thanks for the chance to win!

    ReplyDelete
  79. Gaaf dat je kaarten in het tijdschrift staan, gefeliciteerd!

    Ben zojuist ook begonnen aan een blog dus kan wel wat leuke stempels gebruiken!

    Neem vooral een kijkje: www.lifelivecreative.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Geweldige kaarten Peet! Sinds ik jouw blog bezocht, ben ik ook mijn kaarten gaan doorstikken en... het is verslavend! Die prachtige stempelset wil ik ook best winnen, vandaar dat ik een gokje waag met deze post.
    Groetjes, Belinda

    ReplyDelete
  81. Vandaag de hobby handig gekocht, en zag meteen de geweldige kaarten, en nu zie ik deze geweldige blog en zijn de kaarten van jou! GEWELDIG! Ik doe graag aan de candy mee, Eline is mijn favoriet als het op kaart spullen aankomt en huisversiering ;-)

    Liefs Priscilla

    ReplyDelete
  82. Your cards are lovely! It must feel so good to see your work in a magazine.

    ReplyDelete
  83. Wat een prachtige publicatie: je kaarten zijn heel erg mooi en je hebt weer zulke gave creaties gemaakt met de stempels van Eline! Ook ik waag graag een kansje voor de giveaway;)

    ReplyDelete
  84. fijn dat je ook dit keer weer voor mijn inspiratie zorgt!

    groetjes muriel

    ReplyDelete
  85. Congratulations on being published. I love your cards especially your trademark stitching - always so perfect.

    Thankyou for the chance to win a wonderful giveaway.

    Karen x

    ReplyDelete
  86. You have such a wonderful eye for art and color! If this mag would give me just a taste of that, I could really use it! Thanks for the opportunity to win one!
    jgarber5@cox.net

    ReplyDelete
  87. Wat een leuke stempelset!!
    Daar wil ik wel een kansje voor wagen.

    groetjes Aukje

    ReplyDelete
  88. Gefeliciteerd! Heel mooie kaarten in het magazine. Je werk ziet er altijd prachtig uit.
    Groetjes

    ReplyDelete
  89. helemaal leuk deze give away en je kaarten zijn weer helemaal prachtig

    groetjes
    Petra

    ReplyDelete
  90. gaaf deze give away Peet...en super gaaf dat je kaarten gepubliceerd zijn. Maarja je maakt dan ook prachtige kaarten e.d.

    diaan x

    ReplyDelete
  91. Thanks for the chance to win the lovely stamps...

    ReplyDelete
  92. Dit is te verleidelijk. Prachtige stempelset. Succes voor iedereen die mee doet.

    Groet van Yvonne Rijk

    ReplyDelete
  93. Super creaties in hobby handig, gefeliciteerd!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  94. Congrats on the publication! Your cards are lovely with so many great details.
    Thanks for the chance to win the stamp set! It has terrific images!
    DeniseB

    ReplyDelete
  95. I absolutely love every single one of your cards! You're so very talented.

    ReplyDelete
  96. I just love what you make, and create.

    Hugs form Norway

    ReplyDelete
  97. wat een gave kaarten in de hobby handig!! prachtige stempelset en papier!!... xx Tamara

    ReplyDelete
  98. Peet, I can't tell you how much I enjoy your blog. You are absolutely my favorite card-making artist, and I'm so glad I decided to hop on over to check out your latest, as I discovered your fabulous giveaway! Thanks so much for the chance to win these lovely stamps.

    ReplyDelete
  99. Peet, I can't tell you how much I enjoy your blog. You are absolutely my favorite card-making artist, and I'm so glad I decided to hop on over to check out your latest, as I discovered your fabulous giveaway! Thanks so much for the chance to win these lovely stamps.

    ReplyDelete
  100. Wat een supermooie stempelset!! Daar zou ik graag wat mooie kaartjes mee maken!

    ReplyDelete
  101. wat een leuke site, en wat een leuke stempels, ik waag ook mijn kans, misschien is de kerstman me goed gezind :-)
    blijf voorts van al dat mooi maken

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...