Tuesday, January 12, 2010

Just saying hello-Cutting Cafe' giveaway

There are great new sets at The Cutting Cafe' For this card I used the All Occasion Circle Word set 3, the sweet Birds from All about Valentine's day and the shape from Because Nice Matters set.
Prima Marketing Inc, Tropics Paper.

Regina is so generous again, I can give a way two sets. The All Occasion Circle Word set 3 and the All about Valentine's day set. All you have to do is leave a comment on this post I will draw two random winners on Saturday
................
Ik mag van Regina twee sets weggeven. De The All Occasion Circle Word set 3 en de All about Valentine's day set Het enige wat je hoeft te doen is een berichtje achter laten. Zaterdag kies ik twee willekeurige winnaars.

138 comments:

  1. Wat een prachtig kaartje weer! Ik vind die vogeltjes echt té lief hihi.

    groetjes Margo

    ReplyDelete
  2. Wat zijn ze weer mooi!
    Ik doe graag mee met deze Give Away!

    Groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete
  3. Wat geweldig mooi Peet! De kleuren zijn ontzettend vrolijk.

    Gr. Karin

    ReplyDelete
  4. Hi Peet,

    As always - so beautiful. Nobody comes close to your unique and creative style - I love it :D

    Emma x

    ReplyDelete
  5. Wonderful! Love your use of the label shape!

    ReplyDelete
  6. Peet weer een absoluut schitterende kaart.
    Een WOW kaart.
    Ik doe wel mee met die weggevertjes hoor.

    Gr. Anita

    ReplyDelete
  7. weer een wonderschoon kaartje!

    ReplyDelete
  8. Wow Peet,
    Its so pretty and delicate,
    Love it,
    Hugs
    Angie

    ReplyDelete
  9. Wat een scitterende kaart Peet.
    Super en de vogeltjes zijn zo schattig.
    Groetjes Trudy

    ReplyDelete
  10. Weer een schitterende kaart. De vogeltjes zijn ook zo lief!
    Groetjes Renny

    ReplyDelete
  11. Wat een prachtige kaart en wie wil niet een kadootje ontvangen. Helemaal leuk zeg!!

    ReplyDelete
  12. peet! you did an amazing job with this. it's SO beautiful.

    ReplyDelete
  13. prachtiggg weerrrrr, ik doe graag mee met de give away xx

    ReplyDelete
  14. Schitterende kaart Peet...ik doe graag mee met de verloting...ik heb nog nooit via een blog gwonnnen...hopelijk heb ik bij jou meer geluk...hihi.

    Groetjes,Willy

    ReplyDelete
  15. Ohhh wowww Peet,wat heb je dit weer schitterend gemaakt.
    Wat een mooi papier en die vogeltje, Beautiful.

    Hugs Riet.x

    ReplyDelete
  16. Peet....wat een plaatje heb je weer gemaakt! Schattig met die vogeltjes zo. Groetjes, Yvonne

    ReplyDelete
  17. ohhhhhhhhhhhhhh Peet wat een plaatje weer complimentjes hoor je maakt van iedere kaart een schilderij

    Liefs nellie

    ReplyDelete
  18. i just admire your creations..... I hope to win some...... Sp i can make cards like you.

    ReplyDelete
  19. What an incredible card! That's why just love visiting your blog - you are such an inspiration! Becky G.

    ReplyDelete
  20. Geweldige kaart Peet! En die stempels zijn.....too cute!

    Groetjes Ellen

    ReplyDelete
  21. peet peet peet, your talent is just breath taking...goodness...

    ReplyDelete
  22. Awesome giveaway! Thanks for the chance to win!
    Love your blog and your beautiful works.
    Thank you for inspire...

    ReplyDelete
  23. Antoher beautiful card Peet
    hugs amanda xx

    ReplyDelete
  24. Complete utter beauty Peet TFI
    Have a fab week:)xxx

    ReplyDelete
  25. Another beautiful card Peet :) I love the way you combine different Cutting files to make one card, it's very effective.
    Thank you for the chance to win the File.
    Louise x

    ReplyDelete
  26. Nou berichtjes achterlaten doen we graag bij jou, je maakt zulke mooie dingen! Prachtige kaart weer Peet!!
    Groetjes Boukje.

    ReplyDelete
  27. Wat een heerlijk kaartje zo vrolijk en die vogeltjes zijn wel heel erg cute ;-))
    Schitterend weer Peet !!

    Gr, Ellen

    ReplyDelete
  28. wat een te gek gave setjes zeg, vooral die valentijn. Ik heb daar eigenlijk helemaal geen stempels van bedenk ik me nu, dus die zouden goed van pas komen...hihi
    Maar goed, er zijn natuurlijk meer mensen die erop zitten te azen en er kan er maar 1 de winnaar zijn, dus we wachten het geduldig af...hihi

    groetjes Daniëlle

    ReplyDelete
  29. Het er supermooi uit!!! Ik wil ook wel een gokje wagen voor zo iets moois.

    Groetjes Linda

    ReplyDelete
  30. Mooi kaartje. Leuke kleuren en natuurlijk geweldig dat je deze sets mag weggeven.

    ReplyDelete
  31. prachtig geworden, Peet, mooie kleuren en super leuke vogeltjes!
    groetjes, Alina

    ReplyDelete
  32. Je hebt er weer iets geweldigs mee gemaakt. Wat een leuke setjes. Warme winter groetjes Marja

    ReplyDelete
  33. Woww!! Zoals altijd heb je weer 'n super creatie gemaakt! Prachtig!!

    San x

    ReplyDelete
  34. What a wonderful creation! Gorgeous!

    ReplyDelete
  35. Wauww Peet wat een gaaf papier en wat heb je er weer een schitterend projectje van gemaakt!
    groetjes Femmy

    ReplyDelete
  36. Wow! Wat een prachtig kaartje weer!
    Ik ben gek op vogeltjes en doe graag mee aan deze weggever!

    Groetjes, Angèle

    ReplyDelete
  37. Lovely! Thanks for the giveaway!

    ReplyDelete
  38. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt zeg!!
    Ik vind je stijl helemaal super!!
    Lief dat je twee setjes weg mag geven :)

    Groetjes Kelly

    ReplyDelete
  39. Alweer een mooie kaart én heel mooie setjes! Duimen maar...;) Groetjes, Inge

    ReplyDelete
  40. Super, super mooi! En die vogeltjes zijn prachtig :)
    Groetjes,
    Martha

    ReplyDelete
  41. wooooooow wat is dit prachtig Peet! en ik hoef niet mee te doen met de verloting hoor...ik heb de vorige keer bij je gewonnen.

    ReplyDelete
  42. Wauw, deze is echt heel mooi! Superschattige vogeltjes en prachtig papier.

    ReplyDelete
  43. Wat een mooie kaart weer. Ziet er bij jou zo eenvoudig uit, maar dat is het helemaal niet. Ik wou dat ik ze zo kon verzinnen.
    Groetjes
    Ina

    ReplyDelete
  44. Your site has inspired me to buy several (not saying exactly how many) sets from The Cutting Cafe, but I don't have these. I would love the chance to win, thank you.
    Lorraine

    ReplyDelete
  45. Love your blog Peet. Your work is truly beautiful. Thanks for the chance to win. :)

    Judith

    ReplyDelete
  46. Wat een schattig kaartje, ik vind de kleuren en het papier erg mooi en de vogeltje zijn niet alleen erg schattig de tag ook. En natuurlijk laat ik ook een bericht achter in de hoop een setje te winnen .

    Ibolya.

    ReplyDelete
  47. Prachtig gemaakt, as always. Wat een snoezige vogeltjes !!

    ReplyDelete
  48. Supermooi! Ik ben weg van die digitale stempels en wie niet waagt...

    ReplyDelete
  49. what a wonderful card, i like these cute little birds...
    Hugs Finja

    ReplyDelete
  50. What a sweet card Peet!
    Thanks for a chance to win.

    ReplyDelete
  51. Peet your love bird card is the sweetest! I ♥ the stitching you did for each bird.

    ReplyDelete
  52. Hey Sweet Peet! These are gorgeous. Love the stitching.
    Big hugs,
    Nora

    ReplyDelete
  53. Your work is beautiful!! I always look forward to seeing your new posts!! You Go Girl!!!

    ReplyDelete
  54. Je maakt de prachtigste kaartjes Petra,ik sta ook altijd weer verwonderd te kijken hoe je bv deze vogeltjes weer zo netjes uitknipt.
    Zelf heb ik nog nooit gewerkt met digistamps dus vandaar dat ik meedoe met de give away.....je weet nooit,het is een me het plaatsen van een berichtje zeker waard!
    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  55. so beautiful peet...and love the colour combo and those sweet birdies...big hugs kath xxxx

    ReplyDelete
  56. Prachtig Peet! Mooie details!!

    liefs Maria

    ReplyDelete
  57. O wat zijn die vogeltjes schattig!!!! Je kaart is weer zó prachtig!

    ReplyDelete
  58. Love your beautiful hand stitching and shaped cards.

    ReplyDelete
  59. count me in please
    wouldn't miss such a cute birdies

    ReplyDelete
  60. Oh wow Peet! This is just totally adorable! I have not tried the Cutting Cafe but have always admired and drooled over everything you've done with them!! Pick me :0)

    ReplyDelete
  61. this is so stunning love
    xoxo BA

    ReplyDelete
  62. Wederom een prachtige kaart Peet!!!

    ReplyDelete
  63. Wat een lief en romantisch kaartje heb je gemaakt Peet!

    ReplyDelete
  64. Hoi Peet
    het ziet er weer schitterend uit

    ReplyDelete
  65. Hoi Peet

    Zoals met elke kaart die ik hier zie
    is het weer genieten met deze. Dankjewel voor de vele inspiratie.

    ReplyDelete
  66. What a cute card and the birds are lovely!

    Have a nice evening!
    Hugs from Marianne

    ReplyDelete
  67. Super, super mooi!! En die vogeltjes zijn prachtig...Wow!!

    xox doris

    ReplyDelete
  68. Wat een schattig kaartje Peet, zoals altijd weer super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  69. Zoals gewoonlijk weer helemaal gaaf Peet die vogeltjes zijn too cute zeg en uiteraard doe ik heel erg graag mee met deze give-away, het zou toch zomaar eens kunnen zijn dat.......

    ReplyDelete
  70. het is zoals altijd weer een super-prachtige kaart proficiat
    groetjes,chris

    ReplyDelete
  71. Hi Peet, just been catching up with you, I have been absent from blogland since before Xmas and what delights you have in store for me to see. I am always amazed at your fantastic creations. Hope you had a wonderful Xmas and new year xx

    ReplyDelete
  72. So beautifull cards you make.. Love all of them....
    There is a award to you on my blog...

    ReplyDelete
  73. Wat zijn ze weer zo mooi,ik geniet er elke keer van!

    ReplyDelete
  74. Ik doe ook graag met de give away.
    Je kaart vind ik erg mooi geworden.
    Apart zo een model kaart en mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes Esther

    ReplyDelete
  75. Once again...Beautiful composition! A card suitable for many occasions, and one that anyone would be thrilled to receive.

    Marie x

    ReplyDelete
  76. I love all your cards and would love to enjoy these new stamps.

    ReplyDelete
  77. Wat een schitterende en romantische kaart! En mooie stempels heb je gebruikt hiervoor!
    Groetjes, Odetta

    ReplyDelete
  78. I love this. I love Valentines. thanks for sharing with us today.

    ReplyDelete
  79. Beautiful card Peet! The All Occasion Circle Word Set from The Cutting Cafe' looks fabulous! Thanks for the chance to win!

    ReplyDelete
  80. I love your stitched details on the birds. Beautiful paper as well.

    ReplyDelete
  81. Leuk kaartje heb je gemaakt Peet!!Groetjes Nora

    ReplyDelete
  82. Oh, what a fantastic card!
    Regina*

    ReplyDelete
  83. Machtig leuk Peet, och zit te genieten bij je en tja...tuurlijk waag ik graag een kansje....na 90 dames voor me , tis druk bij je hi,hi,

    Peet dank je wel...dit maakt het nog leuker bij je...

    Warme groetjes,

    Anita.

    ReplyDelete
  84. Jouw kaarten zijn tot in de details mooi. Als ik de SBM lees en bekijk zie ik zonder naar de naam te kijken al welke van jouw hand zijn.
    De give-away vind ik erg leuk dus waag graag een kansje!

    ReplyDelete
  85. Wow Peet, I loooove this! Those two little birds are the sweetest!

    (-: Heidi

    ReplyDelete
  86. Such a pretty card! I really love those sweet little birds and that crisp red and white gingham ribbon. Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  87. I love your cards! It's always a treat to see what's new here. Thanks for a chance to win too.
    DeniseB

    ReplyDelete
  88. lovely card - my resolution for the year is learn digital for my cards. thanks for the inspiration.

    ReplyDelete
  89. Your directions are outstanding!

    ReplyDelete
  90. Je kaart is prachtig en ik zou het erg leuk vinden om iets te winnen!

    Leonie xx

    ReplyDelete
  91. The colors you used were so soft and inviting. Very nice

    ReplyDelete
  92. Wow! I love everything about this creation -- the color combo, the gingham ribbon, the stitching, and the layout. Awesome creation!!

    ReplyDelete
  93. What a lovely card: the colors, birds and ribbon make me smile :-D
    The give-away is great!

    ReplyDelete
  94. Such a beautiful card! I love all the stitching detail, and the two little birds are adorable :O)

    ReplyDelete
  95. So very lovely.....fresh and up to the minute....love it. thank you x

    ReplyDelete
  96. Gorgeous, Peet!! Love those cute birdies.

    Hugs,
    Chris xx

    ReplyDelete
  97. The internet is shrinking the world. To think that this comment will be seen around the world. Great Card! TFS

    ReplyDelete
  98. I love your use of patterned papers, those birds are very cute, and the ribbon coordinates so well.

    ReplyDelete
  99. ow spannend ik vind ze geweldig!

    ReplyDelete
  100. Hello Peet!
    I'm not here for the draw, so please don't include me in it.
    I just came to catch up with your beautiful creations and wish you a very happy new year!
    Hopefully I'll be able to visit you more often, I've certainly missed visiting you, I see I have a lot to catch up with!
    Hugs
    Nicola xx

    ReplyDelete
  101. Only one word to describe this, "Stunning". Tracy x

    ReplyDelete
  102. Fantastic card. I like the birds, ribbon and the stitching. Great layout.

    ReplyDelete
  103. Unbelievably beautiful!!! Love everything about it...thanks for sharing your amazing talent!!!!

    Terry

    ReplyDelete
  104. Wonderful! Love this card...thanks

    ReplyDelete
  105. Wow, your designs are gorgeous, lovely blog!!
    smiles,Deena

    ReplyDelete
  106. Ohhh, This is my fav on the hop. Simply lovely!

    ReplyDelete
  107. Sew pretty.....I love it....thank you for sharing this gorgeous card....

    ReplyDelete
  108. I like these many many others love this. Your design is spectacular!
    Cute, sweet and pretty all in one!

    ReplyDelete
  109. This is definitely one of my favourites so far- it's truly gorgeous. Thank you for the chance of winning some digital stamps.
    Hugs,
    Trish

    ReplyDelete
  110. Ze zijn weer erg mooi Peet. En de sets zijn ook erg leuk ;)
    groetjes, Anke

    ReplyDelete
  111. sooo cute! I love the color combo :)

    ReplyDelete
  112. Heel mooi gemaakt! Super stempels!!

    ReplyDelete
  113. Oh wow what a gorgeous card....beautiful work :) Bonnie x

    ReplyDelete
  114. I love your project. It's so sweet. Love these stamps... very versatile.

    ReplyDelete
  115. Wat een gave stempels zeg!!
    Je hebt weer super mooie kaartjes gemaakt!!
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  116. How cute! I love the birds. Thank you for sharing.

    Leigh

    ReplyDelete
  117. This is simply adorable. Love those little birds.

    ReplyDelete
  118. Ik ben een scrfapper en geen kaartenmaakster, maar deze kaart trok wel mijn aandacht. Wat een leuke vormgeving en kleuren. Een dergelijke kaart mag best bij mij in de bus vallen en ik doe dan ook graag mee met de wedstrijd om deze een keer na te kunnen maken.

    groetjes Chantal

    ReplyDelete
  119. Beautiful card I love the birds on it thank you for the chance to win so many great prizes
    EllenM

    ReplyDelete
  120. Amei seu cantinho!
    Feliz 2010!
    BJS

    ReplyDelete
  121. WOW WOW WOW absolutely stunning.

    Anke

    ReplyDelete
  122. This is really gorgeous. Just love your creations

    ReplyDelete
  123. wat een heerlijkheden zijn er toch te koop !!
    grtjs bea

    ReplyDelete
  124. Another sweet and cute one! Love the colors!! It's beautiful as well.
    :)

    ReplyDelete
  125. wat een prachtige kaartje heb je gemaakt:0
    groetjes nonna

    ReplyDelete
  126. Wow super kaartje...
    erg mooi :D

    groetjes Anja

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...