donderdag, juni 19, 2008

Happy Birthday Josha



My Mind's Eye - confetti - Surprise

14 opmerkingen:

Glee zei

Precious, precious photo and another lovely card! I love, love, love everything about this creation!

Monique zei

Hij is prachtig !!!!

gr. Monique

Maria zei

Wow prachtig Peet!!!

Sarah zei

This is so eye catching! I love the color combo.

Sarah G.

José zei

wat leuk!!!
ik vind hem egt kei en kei leuk.
kusje -xxxx- josha

Anoniem zei

Helemaal te gek en gaaf jou gekozen kleuren pracht....Van harte he *tante* Peet hi,hi, en ....kleine meisjes worden GROOT zeg...

Lieve gr. Aniet.

QweenDavia zei

your work is just amazing! I am at a loss for words and let me tell you that is saying something!

My Paper World zei

Peet! I absolutely adore your gorgeous creations!
your designs are always stunning, and of course you already know that I am a huge fan of your great stitching too!
It's been great catching up with your blog, now that I finally have some time to surf again!
Hugs!
Nicola xx

Wilma zei

Wohoeeeeeee! Die is gááf!!!!
groetjes Wilma

Berdien zei

Ooooh prachtig !!! Geweldig idee !

Groetjes Berdien

Nicky zei

ik kan niet meer zo goed bedenken hoe ik telkens weer kan zeggen dat je kaartjes zooooo mooi zijn! stuk voor stuk pláátjes!

Marga zei

Ik heb weer even je geweldige kaarten bewonderd Peet, gewoon super!

Janny zei

deze is ook helemaal weer geweldigggg!

Scossie Jane zei

Peet, this project is lovely, your ideas keep coming, I do love it xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails