donderdag, december 04, 2008

Paper: Little Yellow Bicycle - Christmas magic

34 opmerkingen:

Karin zei

Great card! Love the papers and ribbon you used and I think you know that I`m crazy about snow flakes....

Linda zei

Love it Peet :o)

Marie Cramp zei

That is stunning Peet! I love your work.

Marie

Diana zei

fantastische kaarten Peet....Je afwerking is werkelijk helemaal in balans en dat vind ik prachtig om naar te kijken :o)

diana x

Marja Sch zei

Wat een mooie schitterende letters Peet. Je kaart is weer zo mooi in balans. Bedankt voor je bezoekje en lieve commentaar. Gr Marja

Lia zei

wat vind ik deze kaart weer geweldig mooi zo sjiek en mooi afgewerkt, ik kijk met bewondering hoe mooi je dat gedaan hebt, en schaam me dat ik al tijdje niet meer geweest ben heb mijn ogen weer uitgekeken peet
liefs Lia

Lia zei

wat vind ik deze kaart weer geweldig mooi zo sjiek en mooi afgewerkt, ik kijk met bewondering hoe mooi je dat gedaan hebt, en schaam me dat ik al tijdje niet meer geweest ben heb mijn ogen weer uitgekeken peet
liefs Lia

Lisette zei

Ook deze is weer prachtig.

Pia zei

oh what a great card, lovely colors

Laura Davis zei

Simply gorgeous Peet! You are always an inspiration:)
Laura

Laura Davis zei

Oh my goodness I just saw the picture of the Sharpei!!
Is this your puppy? I Love Sharpei's they are one of my favorite breeds:)
Laura

Desire Fourie zei

This is gorgeous. Lovely rich colours. Hugs from Desire

Anoniem zei

Peet je kaartje is weer schitterend!

Hobbygroetjes,Willy

José zei

Wat een super kaart!!!!!!!!!!!

Riet zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Peet.
alles pas zo mooi bij elkaar,het is echt prachtig.

liefs Riet.

Maria zei

Prachtig Peet!!

Maris zei

prachtigggggggg
liefs van maris

Anja (scrappie) zei

Wat een prachtig kaartje weer echt een genot om naar te kijken.

Tiets zei

een schitterende kreatie weer Peet!

Romy zei

Een fantastisch kaartje weer! De glitters in combinatie met het diepe rood en groen is een prachtige combinatie.

Francien zei

Ja Peet...what can I say??!!...zoveel creativiteit...als ik jouw kaartjes bewonder heb ik er zelf ook weer zin in en probeer van een kaartje dan ook een beetje meer werk te maken...je doet het altijd zo secuur..perfect gewoon...deze dus ook weer!!! prachtig!!
groetjes Francien.

Snuppeline zei

Great gorgeous card! I love snowflakes and the rich colors!

Peet zei

Yes, he's our sharpei, Laura.I love him so much, he's such a sweet dog!

moralia zei

Gorgeous!! love the velvet ribbon and the way you matted your alphas just makes them pop!! Yum!!

Wilma zei

Maak jij ooit wel eens iets wat niet mooi is???? Prachtig gewoon!

Anoniem zei

Och lieve help,

Peet het is z'n heerlijke kerstgroet, ik hou zo van jou stijl. Wat een smaakvol geheel....

je fan Anita. xxx

Ellen zei

Wat een sjieke kaart, zeg! Heel mooi! Volgens mij heb jij zo langzamerhand ook voor de hele familie kerstkaarten bij elkaar...... (en allemaal even prachtig)
Groetjes Ellen

Jolanda zei

Het is weer een prachtig kaartje Peet

kim-paperbabe zei

Gorgeous Peet, love the rich colours and the letters are stunning!
Kim

Hanneke zei

Super!! Helemaal gaaf!!

Shirley zei

I'll say Magic!!! It is just so elegant!

tineke zei

woww peet wat maak je toch altijd een prachtige kaarten zo mooooi
tineke xx

Marjan Oosting zei

Jij maakt echt de mooiste kaarten. Elke keer ben ik weer verbaast van je creaties, super mooi!

Shirley zei

How creative, Peet~! It's beautiful. Love the velvet ribbon too!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails