donderdag, maart 19, 2009

Celebrate


BasicGrey Paper

27 opmerkingen:

~amy~ zei

Wow...that's one gorgeous card!!

Tina zei

Beautiful, Peet!!! I love that BG paper!!! That "celebrate" chipboard is so cool!

Maris zei

ohhh peet wat is dit weer een beaty, hoe heb je die blaadjes gemaakt ?? xx van maris

Anoniem zei

Weer een mooi kaartje Peet!

Hobbygroetjes,Willy

Linda zei

Gorgeous card Peet
Have a great weekend

Hugs

Marjoleine zei

wat een geweldig mooie kaart weer, Peet!!

liefs,
Marjoleine

Joke zei

Prachtige kaart! Ik vind dat je vaak van dat mooie originele papier hebt. En wat een mooi model bloem.

Diana zei

prachtige kaart Peet !!

diana x

Lisette zei

Leuke kleurtjes, Peet.

Hanneke zei

Prachtige kaart, Peet!!

xoxo

Francien zei

Jaaaa......deze kaarten van jouw vind ik het mooiste ( ik bedoel zonder funstempel)maar dat is natuurlijk "smaakzaak"...prachtig die bloem zo...masterpiece weer!!
groetjes Francien.

Anoniem zei

Hai Peet,

De day after hi,hi, en dan zie ik deze kaart...was deze nu voor Jos hi,hi,?
Het is een echte lente kaart, zo fijntjes en zo mooi met je heerlijke bloem, geweldig weer joh...

xxx liefs van Aniet...tot strakjes.

Nanda zei

Mooie zachte kaart! Zachte tinten.

Lana zei

Love this card and the paper is so beautiful and soft
Hugs
Lana x

Regina Easter zei

wow, this is pretty pretty....

marijke zei

laat ik nou gisteren zelf dat porselain papier hebben gekocht gaaf is die kaart er mee gemaakt zeg toppie hoor

Riet zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Peet.

liefs Riet.x

tineke zei

In één woord weer geweldig peet, en je kaartje eronder heb ik ook nog even bewonderd vind ik ook zoooo mooi.
fijn weekend
tineke xx

Sinikka zei

Ik bak er niks van als ik een kaart zonder stempel moet maken. Jij schijnt daar echt een oog voor te hebben. Je kaart is weer geweldig.
Heel fijn weekend
Groetjes Sinikka

Heidi Van Laar zei

Oooh, Peet, This is one of my favorite color combinations! Love it!

(-: Heidi

Monie zei

Ik kom je even de complimentjes brengen voor al je prachtige kaarten Peet! Ik heb er echt van genoten!

Maria zei

Prachtig Peet! Mooie details ook! En gaaf die bloem!

Jenny zei

OH Peet, super sweet card. Color combo is great!! I LOVE that flower!!

Anja (scrappie) zei

Kan niet anders zeggen dan prachtige kaart heel erg mooi die bloemen.

Kim zei

Beautiful card Peet!!!!!! Love the flower!!

Katie zei

I love this Peet!

Hugs,
Katie

Liszha zei

Wow, mooie kaart! Ik heb dat rose polkadotlint ook en ben er helemaal weg van!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails